Miru Studiok errealitate irauli nahi du bere bideojoko casualekin
Bideojokoak gero eta irmoagoa den aisialdirako apustu sendo gisa finkatu dira. Gaur egun dagoeneko 15,9 milioi zalek gozatzen dute munduan zehar horrelako ikus-entzunezko edukiekin. Miru Studio startupak, goraka doan merkatu horretaz jabetuta eta horri begira, errealitate birtualeko gailuetarako bideojoko casualak ekoizten ditu.
“Merkaturako potentziala duten ideiak eta joerak identifikatzen ditugu, eta barne-prozesuak optimizatzen ditugu arrakasta izango duten bideojokoak ekoizteko”, azatzen dute Eneko Barandiaran eta Manex Darceles, bere promotoreak.
Bere proposamen birtualaren punturik erakargarriena bideojokoetan eskaintzen duten interakzio handia da. Izan ere, bere lehen sorkuntza Finger Gun da, errealitate birtualeko lehen Shooter'-a, eskuen jarraipenerako teknologiarekin jolasteko diseinatua. Joko honek Quest de Ocules betaurrekoak eta Hand Tracking teknologia erabiltzen duitu ditu, eta hauen bidez, jokalariak bere eskuekin egiten dituen mugimenduak antzematen dute eta keinua interpretatzen ditu adierazten zaionaren arabera. “Jokalariak kontrolatzailerik gabe jokatzen du, bere esku biluziak dituelarik”, adierazten dute.
Enpresa gazte honen filosofia hasierako garapen handirik behar ez duten jokoak garatzean oinarritzen da, eta horrek aukera ematen die test momentura laster igarotzeko. Aukeratutako proba-taldeetan jokoa nola jasotzen den ikusita, Miru Studioko sustatzaileek erabakitzen dute bideojokoa merkaturatzeko denbora eta diru gehiago inbertitzea merezi duen ala ez. Zehazki, bere lana ‘casual’ deitutako jokoetan zentratzea erabaki dute. Joko horiek ez baitute trebetasun handirik edo dedikazio handirik eskatzen erabiltzailei, eta ere berean eta ez dute eskatzen historia bat, gehiegi landutako testuinguru bat. “Horrek aukera ematen digu hainbat ideiaren artean arin ziklotzeko, beharrezkoak ez diren garapenak saihesteko eta, horrela, produkzio-katea optimizatzeko”.
Zentzu horretan, donostiar startup-aren apustua “inork jokatu nahi ez duen joko batgaratzeko arriskua minimizatzen” lagunduko dieten tresnak eta metodologiak garatzea da. Horrekin batera, bere diotenez bere produktu-prozesuak Aurrera eramateko “zenbait baliozkotze-urrats estandarizatzen ditugu: lehen ideiatik gure jokoak argitaratu arte. Badakigu jolasak merkatuan abiaraztea arriskutsua dela, eta, beraz, arrisku hori gutxitzeko tresnak garatzen ditugu”.
Bere proiektuak aurrera eramateko, enpresak profesional sutsu eta trebeak ditu. Ildo horretan, honako hau ziurtatzen dute konpainiatik: “Adeitsua, inklusiboa eta gardena den lantoki bat sustatzen dugu, kide bakoitza hazi ahal izateko, bai profesionalki, bai pertsonalki”. Horrez gain, “Miru Studio ez da bideojokoen estudio hutsa, trebakuntza-jarduera erakargarrietan parte hartzeko aukera ere eskaintzen diegu gure langileei”, azpimarratzen dute bere arduradunek.
info+: mirustudio.eu
Contenidos relacionados
18/04/2024
noticia
Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean 240415
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.
18/04/2024
noticia
Abian da ekintzailetza berritzailea sustatzeko Toribio Echevarria sarien 34. edizioa
Hautagaitzak aurkezteko epea maiatzaren 16ra arte dago zabalik.
17/04/2024
entrevista
Trakek lidergoa indartu du fisioterapia digitalaren arloan, Adimen Artifizialari esker
Osasun digitalaren arloko startupak 1,3 milioi eurorekin itxi du inbertsioen bigarren txanda, nazioartekotzea sustatzeko.
17/04/2024
noticia
Grabitek bat egin du NVIDIA Metropolisekin ikusmen artifizialeko soluzio aurreratuen bidez saltokietako galera ezezaguna murrizteko
Grabit suministra tecnología de visión artificial de última generación adaptada al sector minorista con el objetivo de mejorar la prevención de pérdidas y minimizar la pérdida desconocida.