Eman izena startupen euskal sarean

Bai, baino… nola?

Gehiago irakurri

MENUA

31/08/24

noticia

Panarama: “Ikus-entzunezkoa euskal enpresen marketin eta komunikazio estrategiak birdefinitzen ari da”

Panarama Studio 2016an jaio zen Bilbon, Germán Rubio eta Marcell Erdélyi ikus-entzunezkoen profesionalen eskutik, ikus-entzunezkoen bi profesional, beren bideak gurutzatu zituztenak istorioak bideoz modu erakargarri eta eraginkorrean kontatzeko, sormena eta estrategia uztartuz.

Gaur egun, sei pertsonako diziplina anitzeko talde batek osatzen dute Panarama, ikus-entzunezko proiektu baten bizi-ziklo osoa hartzen duten zerbitzuak eskaintzen dituen proiektua, hala nola, estrategia asmatzea eta diseinatzea, ekoizpena eta errealizazioa, postprodukzioa, bideo-edukiaren argitalpena eta lortutako inpaktuaren neurketa.

Proiektu bakoitzaren garrantziaren arabera, ikus-entzunezko ekoizle hau kolaboratzaile-sare espezializatu batez gain elikatzen da, produkzio bakar batean hogei kolaboratzaile baino gehiago batzea lortu dutelarik. “Bezero bakoitzaren beharretara egokitzen gara, eta, horretarako, ezinbestekoa da beti profesionalik onenak izatea”, azaltzen du Marcellek.

Panarama oso desberdin diren audientziekin konektatzen duten bideo korporatibo, publizitatezko eta dokumentalen ekoizpenean espezializatuta dago. Storytelling erakargarri eta berritzaile bat diseinatzeak aukera ematen dio neurrira egindako komunikazio-estrategiak eskaintzeko, proiektu bakoitzak enpresaren edo markaren nortasuna eta balioak islatzen dituela bermatuz.

"Zorionez, enpresek Euskadin komunikatzeko duten moduak bilakaera handia izan du azken urteotan. Bideo-edukia nagusitzen joan da, eta, gaur egun, marketin eta komunikazio-planetan funtsezko tresna da. “Hain konbentzionalak ez diren, arriskutsuagoak diren eta gogoangarriagoak diren istorio korporatiboak kontatzeko apustu irmo bat dago, ikuspegi estrategikoa ahaztu gabe ", ziurtatzen du Germán, Panaramen CEOa.

Bere ibilbidean zehar, Panaramak ikus-entzunezko soluzio berritzaileak eskaini dizkie hainbat sektoretako euskal enpresa eta markei, hala nola Aclima, CEBEK, Neiker, Spiuk, Gamesa Electric, Last Tour, Eroski eta Udapa, besteak beste, publizitate-agentziez eta erakunde publiko eta fundazioez gain.

Azken hilabeteetan industria-sektorerako bi proiektu garatu dituzte. Nabarmentzekoa da ULMArentzat egindako lana, Asier eta Sergioren historiari balioa ematen dion ikus-entzunezko pieza baten bidez; izan ere, biek Ekokilometro programarekin, landu beharreko eguneroko ibilbidea mugikortasun jasangarriago baten aldeko keinu txiki bihurtu dute

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=_o-BoT5-pDg[/embed]

P4Qrako bideo korporatiboa, zeinek enpresaren 25. urteurrena ospatzeko, Istorio hunkigarri eta sorpresazko baten alde apostua egiten du enpresan lan egiten duten pertsonei garrantzia emateko.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=frdxlkWkL3Y[/embed]

eta MEDUSArako proiektua, estetikan eta narratiban berritzailea den pieza korporatiboa, protagonisten ikuspegitik, hirian elektromugikortasuna bultzatzeko azpiegitura elektrikoak berraprobetxatzeko Bilboko proiektu pilotuaren historia kontatzen duena.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=-XXFMcpwnRA[/embed]

Euskal enpresei beren helburuak lortzen lagunduko dieten ikus-entzunezko soluzio sortzaile eta eraginkorrak eskaintzen jarraitzeko helburuarekin, Bilboko ekoiztetxea etengabeko berrikuntza-prozesuan dago, adimen artifizialaren eta teknologia berrien inpaktua aztertuz eta ikus-entzunezkoen sektoreko azken joerak zainduz. Horrela, Panaramak baikortasunez eta erabakitasunez planteatzen du etorkizuna, ikus-entzunezko edukien ekoizpen estrategikoan Euskadiko erreferentzia bihurtzeko erronka bere gain hartuz.

Eman izena startupen euskal sarean

Kontaiguzu nolakoa den zure startup-a: nortzuk zareten, zer egiten duzuen, zeintzuk diren zuen erronkak… 15 minutu baino ez dituzu behar. Baina probetxua aterako diozu segundo bakoitzari.

Bete inprimakia

Contenidos relacionados

15/09/2024

noticia

Bisuala estudioak ‘Matchday Champions’ garapenean lankidetzan ari da, FIFPro lizentzia eta Messi eta Alexia Putellasen babesa duen mugikorrentzako bideojokoa

‘Matchday Champions’ mugikorrentzako bideojokoa bat da, futbolaren emozioa eta benetakotasuna gailu mugikorretara eramateko diseinatua dagoena.

13/09/2024

noticia

BBK network session berriak, Bizkaian eragin-ekintzailetza sustatzeko

BBK da Bizkaiko lurraldeko ekonomia sustatzen laguntzen duen erakundea, inguruko enpresetan egiten duen inbertsio-jardueraren bidez. Sortutako diru-sarrerekin, Estatuko lehen Gizarte Ekintza gauzatzen du biztanleko, eta bigarrena tamainaren arabera.

12/09/2024

noticia

Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean

Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.

12/09/2024

noticia

Kaixo ComunESS: “Mundua aldatzeko ausartu egin behar da!”

Ekitaldia urriaren 4tik 6rako asteburuan izango da.