Eman izena startupen euskal sarean

Bai, baino… nola?

Gehiago irakurri

MENUA

12/09/23

noticia

Neurologyca: Enpresei marketin-estrategietan laguntzen dien Neurozientzia

Neurologyca Juan Graña bere sortzaile eta CEOren ekimenez sortu zen, neurozientzian oinarritutako merkatuen ikerketarako aholkularitza-zerbitzuak eskaintzeko helburu sendoa helburu zuela. Beren balio diferentziala Kopernica izeneko online neuromarketing tresna bat asmatzea izan zen, ikusmen artifizialean eta hizkuntza naturalean oinarritua, neurozientziaren munduan egindako ikerkuntza-urteetatik ateratako algoritmo konplexuetatik abiatzen den erraminta.

“Adimen Artifizialezko (AA) soluzio bat da; informazioa modu ez-intrusiboan, masiboan, eskalagarrian eta softwarera eta hardwarera egokitzeko moduan ematen duena”, azaldu dute sustatzaileek.

Hamarkada batez metodologia propioekin mila ikerketa-proiektu egin ondoren, aholkularitza-enpresak abangoardiako teknologiaren eskutik hainbat irtenbide ematea lortu du. Zentzu horretan, bere Kopernica soluzioak bi bertsio ditu: ‘Kopernica Test’ eta ‘Kopernica Interview’.

Lehenengoa, Kopernica Test, online test masiboak abiaraztean datza. Ekintza horrek proba kuantitatiboak eta neurketa emozionala konbinatzen ditu, konfiguratzeko  eta interpretatzeko modu erraza duena.

Kopernica Interview, aldiz, elkarrizketa kualitatiboak edo talde fokalak ezartzeko eta gauzatzeko diseinatuta dago, iritziak ikuspegi eta hizkuntza naturalaren araberako neurketa emozionalarekin konbinatuz, denbora errealean neurtuz, transkripzioak garatuz eta txosten zehatzak sortuz.

Enpresak bere ikerketak osatzeko, honako sistema hauek erabiltzen ditu: eye-tracking, pupilometroak, elektroentzefalogramak, bihotz-erritmoaren neurgailuak eta emozioak detektatzeko aurpegiko keinuak aztertzen dituzten tresnak... “Kontsumitzailearen gogo-aldarteari, emozioei, lehentasunei eta portaerei buruzko era askotariko informazio ematen diegu enpresei”, nabarmentzen dute Neurologycatik.

Bere garapenean, startupak SPRI Taldearen laguntza izan zuen, eta Ekintzailetzaren Euskal Ekosistemaren Up! Euskadi'plataforman parte hartzen duten startup-etako bat da. Gaur egun, askotariko sektoreetarako lan egiten dute, hala nola elikaduraren mundurako, baita telekomunikazioetan, aseguruetan eta automobilgintzan ere, besteak beste, eta I+G sailekin lan egiten du bereziki. "Enpresei bezeroak hobeto ezagutzen laguntzen diegu, teknologia ez-intrusibo batekin, eta oinarri zientifiko erabateko bermearekin", diote.

Info+: neurologyca.com

Neurlogyca Startup Neuromarrketing

Eman izena startupen euskal sarean

Kontaiguzu nolakoa den zure startup-a: nortzuk zareten, zer egiten duzuen, zeintzuk diren zuen erronkak… 15 minutu baino ez dituzu behar. Baina probetxua aterako diozu segundo bakoitzari.

Bete inprimakia

Contenidos relacionados

23/05/2024

noticia

Street Workout Together, non kalea gimnasio bihurtzen den

Kirol-zerbitzuen enpresa honen helburua osasuna eta ongizate fisikoa eta mentala sustatzea da kirolaren bidez, eta aire zabalean egin daitezkeen diziplinak ezagutaraztea, hala nola kalistenia edo yoga.

23/05/2024

entrevista

“Sarera konektatuta dagoen edozein aparatu sarrerako ate bat da eraso bat jasotzeko”

Bullhostek BeDigitalen parte hartuko du, BIEMHen industriarako teknologia azokan. Bertan, hainbat hitzaldi eta ‘demo’ eskainiko dituzte bere standean.

20/05/2024

noticia

Arki-Tecnicasek eraginkortasun energetikoa eta arkitektura sustatzen ditu PassivHaus estandarraren eskutik

Arabako kooperatibak ziurtagiri horren arabera proiektuak kudeatzen ditu, eraikinetarako isolamendu termiko handiagoa, infiltrazioen kontrola eta eguzki-energiaren aprobetxamendua lortuz.

19/05/2024

noticia

Ekintzaileentzako eta startupentzako plangintza, analisi eta reporting finantzarioko softwarea: Finamik

Finamik hiru erabiltzaile-talde nagusiri arreta emateko diseinatuta dago: Ekintzaileak eta startupak, CFO eta Controller, eta Inbertitzaileak eta Finantza Erakundeak