Neurologyca: Enpresei marketin-estrategietan laguntzen dien Neurozientzia
Neurologyca Juan Graña bere sortzaile eta CEOren ekimenez sortu zen, neurozientzian oinarritutako merkatuen ikerketarako aholkularitza-zerbitzuak eskaintzeko helburu sendoa helburu zuela. Beren balio diferentziala Kopernica izeneko online neuromarketing tresna bat asmatzea izan zen, ikusmen artifizialean eta hizkuntza naturalean oinarritua, neurozientziaren munduan egindako ikerkuntza-urteetatik ateratako algoritmo konplexuetatik abiatzen den erraminta.
“Adimen Artifizialezko (AA) soluzio bat da; informazioa modu ez-intrusiboan, masiboan, eskalagarrian eta softwarera eta hardwarera egokitzeko moduan ematen duena”, azaldu dute sustatzaileek.
Hamarkada batez metodologia propioekin mila ikerketa-proiektu egin ondoren, aholkularitza-enpresak abangoardiako teknologiaren eskutik hainbat irtenbide ematea lortu du. Zentzu horretan, bere Kopernica soluzioak bi bertsio ditu: ‘Kopernica Test’ eta ‘Kopernica Interview’.
Lehenengoa, Kopernica Test, online test masiboak abiaraztean datza. Ekintza horrek proba kuantitatiboak eta neurketa emozionala konbinatzen ditu, konfiguratzeko eta interpretatzeko modu erraza duena.
Kopernica Interview, aldiz, elkarrizketa kualitatiboak edo talde fokalak ezartzeko eta gauzatzeko diseinatuta dago, iritziak ikuspegi eta hizkuntza naturalaren araberako neurketa emozionalarekin konbinatuz, denbora errealean neurtuz, transkripzioak garatuz eta txosten zehatzak sortuz.
Enpresak bere ikerketak osatzeko, honako sistema hauek erabiltzen ditu: eye-tracking, pupilometroak, elektroentzefalogramak, bihotz-erritmoaren neurgailuak eta emozioak detektatzeko aurpegiko keinuak aztertzen dituzten tresnak... “Kontsumitzailearen gogo-aldarteari, emozioei, lehentasunei eta portaerei buruzko era askotariko informazio ematen diegu enpresei”, nabarmentzen dute Neurologycatik.
Bere garapenean, startupak SPRI Taldearen laguntza izan zuen, eta Ekintzailetzaren Euskal Ekosistemaren Up! Euskadi'plataforman parte hartzen duten startup-etako bat da. Gaur egun, askotariko sektoreetarako lan egiten dute, hala nola elikaduraren mundurako, baita telekomunikazioetan, aseguruetan eta automobilgintzan ere, besteak beste, eta I+G sailekin lan egiten du bereziki. "Enpresei bezeroak hobeto ezagutzen laguntzen diegu, teknologia ez-intrusibo batekin, eta oinarri zientifiko erabateko bermearekin", diote.
Info+: neurologyca.com
Contenidos relacionados
26/07/2024
noticia
Wake Up! Albiste ekintzaile batzuk sarean
Euskadiko talentu ekintzaile guztia. Wake up! -ek komunikabide eta sareko blog desberdinek argitaratutako albisteen hautaketa txiki bat egunero partekatzen du Linkedinen: ideiak, proiektuak, negozioak, startupak, enpresak etab.
23/07/2024
noticia
Impact Week 2024 delakoak gizarte eta ingurumen inpaktua duten inbertsioen Europako erreferente bihurtuko du Bizkaia
Bilbon antolatuko da azaroaren 25etik 29ra bitartean Impact Week 2024 foro europarra, inpaktu sozialeko ekonomia jasangarrian inbertitzen duten eragile ekonomiko nagusiak bilduz, izan ere, merkatu honek 80.000 milioi euro mobilizatu zituen Europan 2022an
23/07/2024
noticia
Solarcycle, bizikleta eta patinete elektrikoak kargatzeko eguzkiaren energia baliatzen duen enpresa
Duela zortzi hilabete sortu zen, eta Done Jakue bideko lehen karga-totema itxi berri du. Hori bizikleta elektrikoak jasotzen dituen ibilbide handienetakoa da, urtero, 30.000 zikloturista baino gehiago baititu.
21/07/2024
noticia
‘FOS Detection’ proiektuak lehen saria lortu du ‘Think Big 2024’ sarietan
UPV/EHUko Bizkaiko ikasleen artean espiritu ekintzailea sustatzea du helburu lehiaketak